Wednesday, August 10, 2011

siapakah calon imam ku..????


ASSALAMUALAIKUM...=)



Siapakah calon iman ku????


Ya allah..ya Rahman..ya Rahim...
Kau ampunilah segala dosa2 ku..Kau jauhkn la aku dr azab api neraka mu ya allah....kau murahkan la rezekiku...jauhkan aku dr godaan syaitan laknatullah, kau permudahkanlah segala urusan ku..kau redhoilah apa yang aku lakukan di dunia dan akhirat...kau sihatkanlah tubuh badan ku supaya aku dapat menunaikan ibadat kepada mu ya allah....


Ya allah..ya Rahman..ya Rahim..
kau ampunikanlah segala dosa kedua ibubapa ku,kau kasihanilah mereka seperti mana mereka kasihi sewaktu aku masih kecil....ya allah,kau jauhkan lah mereka drpd azab api neraka mu...


Ya allah..ya Rahman..ya Rahim..
kau ketemukanlah aku dengan orang yang soleh yang boleh pimpin aku ke jalan yang benar..yg boleh tunjukkan aku jalan yg lurus ke jalan yang kau redhoi...
ya allah, hanya kepadamu aku memohon pertolongan..dan kepada mu aku mengadu...
kau jadikan lah zuriatku soleh dan solehah...

AMIN YA RABBAL ALAMIN...






No comments: